duminică, 2 mai 2010

"GHIDUL OFITERULUI DE STARE CIVILA- speţe de stare civilă"

          M-am intors dupa atat de mult timp dar cu foarte mari noutati.
          Am finalizat cel mai vechi proiect al meu: scrierea
si publicarea unui ghid pentru ofiterii de stare civila, in
care modalitatile de rezolvare a diverselor cazuri sau
probleme de stare civila sa prevaleze in fata teoriei.
          De fapt, ghidul este transpunerea in scris a
experientei mele de 12 ani de ofiter de stare civila.
          Este scrisa intr-un limbaj simplu si succint, contine
aproximativ 60 de tipuri de probleme (speţe) de stare
civila cu modalitati de rezolvare, îmbrăcate intr-o copertă
foarte atractivă creată de fiica mea Gabriela.
         Ghidul a fost finalizat si l-am lansat in data de 15 aprilie,
fiind vandute până în prezent aproximativ 150 de exemplare.
         Este un ghid pe care il recomand cu caldura
functionarilor de stare civilă,avocaţilor, notarilor,
judecătorilor şi studenţilor.

         Comenzile pot fi făcute :
- pe blog, indicand adresa de e-mail de contact si datele ptr livrare
- e-mail: renatapus@yahoo.com

Niciun comentariu: