sâmbătă, 23 iulie 2011

Continuare.....

          Si deci, v-am povestit despre Creta ca si locatie si v-am promis ca va voi povesti despre excursiile efectuate cu firma "Deltanet" (nu o recomand!!!).
          In primul rand, excursia pe insula Santorini, un fenomen natural, o expresie a activitatii vulcanice si o posibila locatie a Atlantidei. Este absolut uimitoare asa cum se inalta semeata in mijlocul marii, singura, izolata de celelalte insule, putand fi atinsa doar dupa o lunga calatorie cu un cataraman din Creta. Este insula cu cele mai scumpe locuinte din Grecia deoarece, insula fiind lipsita de izvoare cu apa dulce, singura sursa de apa ce poate fi folosita la constructia de case este ploaia care uda insula in perioada de iarna-primavara si pe care localnicii o stocheaza in imense tancuri albe aflate pe acoperisul fiecarei case. Este insula cu cele mai abrupte drumuri pe care, strabatandu-le, vei avea senzatia ca te poti prabusi in haul marin. Insula este absolut impresionanta!
        Buuun! Excursia costa 120 de Euro dar fara nici o masa inclusa si in plus drumul dureaza atat de mult incat nici nu stai pe insula decat vreo 2-3 ore, lucru despre care firma nu ne-a avertizat.
       O alta excursie foarte mult promovata de firma Deltanet, este cea pe insula Spinalonga cu vizitarea statiunii Agios Nikolaos-una dintre cele mai frumoase statiuni din Creta. Lucrul pe care nu ni l-au spus este acela ca distanta pina la insula este mare si ca insula nu are decat o plaja de cel mult 4 metri asa ca dupa ce am ajuns cu chiu cu vai, ne-am chinuit sa ajungem pe bucatica de plaja, impreuna cu ceilalti vreo 100 parteneri de calatorie, ca sa facem o foto si eventual o baie fiindca am stat exact 1 ora. Buun, dupa care ne-am intors in Agios Nikolaos unde am stat fix 1 ora.
         Inafara de evitarea informarii corecte de catre reprezentanta firmei-dna Carmen privind realitatea excursiilor, bineinteles ca nu s-a mai preocupat absolut deloc de excursionisti, iar "ghidajul" a fost sub orice critica. A existat o singura exceptie: intr-una din excursii am avut-o ghida pe dna Ana, de la aceeasi firma, de care am fost toti foarte multumiti drept pentru care nu ne-a mai fost ghida in alta excursii.
         Bineinteles ca acestea nu au fost singurele excursii dar nu are rost sa vorbesc despre celelalte deoarece am avut aceleasi probleme.
        Dupa cum spuneam, aveti grija prin cine va achizitionati excursia in Creta!

4 comentarii:

Mirela spunea...

In primul rand, bine ai revenit pe blog. Chiar voiam sa iti scriu, ca sa iti aduc aminte ca noi, cititorii tai, iti asteptam cu mult interes postarile.
Si noi am fost in Creta de cateva ori si ne-am simtit mereu f bine. In primul an am mers si noi ca voi, fara sa avem referinte despre hotel si despre pozitionare. Dar am inchiriat o masina si am colindat insula pe cont propriu, ceea ce s-a dovedit o idee buna. Ne-au placut f mult localitatile Chania si Rethymno, motiv pt care in anul urmator am cautat un hotel la Retymno. Ne-am intoarce cu placere pe insula.

renata spunea...

Mirela, iti multumesc si-mi cer scuze ca am fost cam absenta de pe blog dar am "tras" tare sa termin de scris o noua editie a Ghidului ofiterului de stare civila.
Cred ca si noi ar fi trebuit sa procedam ca voi dar noi am fost un grup mai mare si ar fi fost cam greu sa ne facem program separat. Realitatea este ca de cate ori am vizitat o tara straina am preferat excursiile optionale organizate deoarece acestea au ghid profesionist.

Mirela spunea...

Felicitari pentru noua editie a Ghidului!

renata spunea...

Multumesc mult pentru felicitari